johnenankienaarsantiago.reismee.nl

Van Negreira naar Santiago

Lekker geslapen vannacht. We konden lekker kalm aandoen omdat we toch maar weinig kilometers hoefden te fietsen. Erwas regen voorspeld en die kwam! Maar toen ik de blog had gedaan en wij klaar waren om weg te gaan 11.30 uur, scheen de zon weer. Wat hebben wij toch ongelooflijk veel geluk gehad met het weer! Broer Piet heeft me nog een paar foto’s gestuurd van dat hij in Finisterre was: het goot! En dat is dus een heel verschil in beleving dan met zonneschijn!

We hadden nog een paar leuke heuvels te gaan, maar we hadden de tijd, dus lekker kalm aan fietsen. Halverwege hebben we in het stadje Bertamirans koffie gedronken met heerlijke Gebak! Dat was een echt feestmoment!

Het was wel jammer dat we idd zoals Piet al zei, de hele tijd langs een drukke weg reden. Maar ja, het was niet anders. Na een klim de stad in, door echt ontzettend druk verkeer, waren we dan om 14.45 uur eindelijk op het plein bij de kathedraal! Ik ben tamelijk nuchter, maar dit was echt wel even een kippenvel en traan moment! Toen we door de stad reden juichten mensen in zo’n treintje ons al toe, en op het plein klapten een stel meiden toen ze hoorden wat wij helemaal gefietst hadden. Ja, dat is toch echt wel heel leuk!

We hebben nog geprobeerd om een certificaat te krijgen, maar dat ging behoorlijk moeilijk met een barcode en invullen van van alles en nog wat. Toen we het klaar hadden konden we geen nummertje meer krijgen: morgen om 9 uur weer! Nou ja, dan morgen er maar weer naartoe.

Wezijn nu aan het kijken welke bagage er allemaal naar huis kan met de fietsen en waar en hoe laat we dat morgen met de fietsen kunnen inleveren.

Het was een heerlijk laatste dag, en een heerlijke reis waarin we ontzettend veel beleefd hebben en ook onszelf af en toe aardig zijn tegengekomen, maar het was de moeite waard!

We hebben vandaag 23 km gereden. In totaal deze reis bijna 3500 km!

Stempels en certificaat laat ik morgen nog wel even zien!

Jacqueline

Ankie en John,

Jullie hebben het gehaald!!. En wat een mooie reis is dit geweest. Jullie kunnen heel trots op jezelf zijn. Heerlijk dat het zonder grote problemen goed is verlopen.
Dank je wel voor alle mooie verhalen en foto's. Goede thuisreis.

Jan en Marijke

Jullie zijn er.......echt? Wat een formidabele prestatie!
3500 x GEFELICITEERD!!!!!

Sanny

Hoera!!! en 3 dikke túten voor jullie allebei. Geweldig wat een prestatie!!!

Dixy van der Goot

Gefeliciteerd!! ?? Wat een prestatie; geweldig! Jullie mogen trots zijn op jezelf! ??

Adwin Peeks

Joehoe! Gehaald!

Ben en Marja

Applaus, van harte gefeliciteerd ?????, wat een prestatie! Goede terugreis en tot snel.

Hennie Veldhoen

Geweldig wat een bijzondere prestatie. Gefeliciteerd, dat moet wel een goed gevoel geven. heel bijzonder.

Poulien

Chapeau. Wat een knappe prestatie van jullie. Straks naar huis met heel veel herinneringen.

Nynke

Super Ankie en John, van harte gefeliciteerd met dit prachtige fietsavontuur!

Cobie en Jan

Finisterre was het einde, maar Santiago de bekroning, het echte einde. Fantastisch, gefeliciteerd. Jullie zullen het er nog vaak over hebben denken we. En terecht! Goede thuisreis!!

Aty

Gefeliciteerd Ankie en John, jullie hebben het gehaald. Wat een fantastische prestatie. Wat een mooie herinneringen nemen jullie mee naar huis. Chapeau en ik eens jullie een hele goeie thuisreis.

Ronald

Van harte gefeliciteerd met deze grote prestatie. Wat hebben jullie een mooie tijd gehad. Ik heb genoten van de vele verhalen foto's. Alvast een hele goede reis terug.

Marijke van deñ Hoek

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
Fantastisch dat jullie er zijn !!!!!!!
?‍♂️?‍♀️??

Hennie Mulder

Wat een prestatie! Heb diep respect voor jullie. Ook erg leuk om je verhalen te lezen.

Lydia

??‍♂️??‍♀️??‍♀️??‍♀️??‍♀️??‍♀️??‍♂️??‍♂️??‍♂️??‍♂️??‍♂️Gefeliciteerd, wat goed van jullie wat een mooie reis hebben jullie gehad, wat een avonturen, leuk je verhalen . Ik heb er van genoten, ook steeds oo de kaart gekeken waar jullie zaten. Goede reis terug . Veel liefs van mij.??

Ankie Fletcher- vd Goot

Ik heb jullie reis gevolgd en vond het zeer interessant. Wat een geweldige prestatie. Gefeliciteerd. Je nicht, Ankie (Angie)

Christien

Van harte gefeliciteerd John en Ankie! Jullie hebben het gehaald! Wat een prestatie. Ik snap dat je kippenvel kreeg. Ben benieuwd wat de volgende uitdaging gaat worden ?
Liefs van ons

Nanny

Broer en schoonzus.
Ik ben sprakeloos. Wat een avontuur en wat hebben jullie veel beleefd. Ik heb het idee dat deze reis jullie meer heeft gebracht dan de vorige naar Praag. Een goede reis huiswaarts en ik hoop jullie snel te spreken.
Tot snel.

Hilda

Fantastisch, wat een reis, wat een prestatie. Heb echt heel veel respect voor jullie.

Henny

Lieve Ankie en John, wat moet het een glorieus gevoel zijn (geweest) om na 3500 km bikkelen eindelijk op je eindbestemming aan te komen. Hier zullen jullie nog wel vaak van dromen. Gelukkig geen schrammetje opgelopen. Echte doorzetters zijn jullie. Van harte gefeliciteerd!!!!! Goede terugvlucht en binnenkort tot ziens in Goutum.

Nico Tervoort

Leuk dat jullie op mijn verjaardag de eindstreep gehaald hebben , hadden we toch Bijden iets te vieren .

maar jullie hebben uiteraard even iets meer op deze dag bereikt ! knap hoor , wat een prestatie van harte Gefeliciteerd met deze overwinning . heel erg knap . Gr Nico Tervoort .P>S het was leuk om jullie te volgen , knap hoor en heel leuk geschreven Ankie Bedankt daar voor .OOk wens ik Jullie een Goede reis terug en welkom thuis .

Dora en Fokke

Fantastisch dat jullie het hebben gehaald .dus nu krijgen de vermoeide benen eindelijk hun wel verdiende rust.gefeliciteerd met het behaalde avontuur. en goede reis naar Goutum.knap gedaan!!!!!!

Bieneke

Heb de hele reis op de achtergrond gevolgd, neem mijn hoed voor jullie af hoor; wat een prestatie. Dit zullen niet veel mensen jullie na kunnen zeggen. Nu
maar eerst lekker nagenieten .

Nel

Wat een prestatie!! Van harte gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep. Wat zullen jullie genoten hebben, kicken! Nu lekker lang nagenieten. Hier kan je wel even op teren denk ik :-)